יום שני, 14 בנובמבר 2016

אסימונים נופלים או, אין מקריות


ארבע שנים של הפסקה בכתיבה, העשייה שלי המשיכה והתפתחה לאורך כל הזמן הזה, עם זאת לא כתבתי כבר ארבע שנים. אז, בואי נתחיל מההתחלה.

השבוע פתאום הבנתי. תוך כדי שיחה הכל הסתדר לי במקום.
כל חיי המקצועיים הדרכתי ולימדתי. תחומי תוכן שונים, מסגרות שונות אבל ללמד ולהדריך זה חלק בלתי נפרד ממני. אי שם בהיותי בת 18 נזרקתי היישר לבריכת הכרישים. הדרכתי נהגי רכב כבד עזרה ראשונה. תדמייני את הסיטואציה בה אני ילדה בת 18 עומדת מול כיתת גברים וצריכה לנהל את השיעור ולהעביר שיעור החייאה באמצעות בובת פלסטיק חשופת חזה. כל הבדיחות כל השוביניזם וכל הזלזול האפשריים צפו ועלו בכיתה. זה היה שיעור עוצמתי,
האינטואיציה החזקה הזו של הצורך לייצר רושם ראשוני מנצח, הרצון לזכות בהערכה עוד לפני שהתחלתי לדבר והוכחתי את עצמי. כל המחשבות האלה הביאו אותי לבחור בקפידה את המראה שלי, האיפור וגם הבגדים. ברוב המקרים זה הצליח וכשנחשף גילי הצעיר זו היתה הפתעה גמורה.

במהלך השנים חידדתי את הידע שלי בנוגע להופעה איפור לבוש ואסתטיקה, לימים גם למדתי איפור באופן מקצועי.
עבודתי כמאפרת בטלויזיה וההתמחות שרכשתי ביצירת דמויות מתוך התחשבות בתסריט, רצון הבמאי וכמובן השחקנים איפשרו לי לדייק את הכישורים שלי בצורה משמעותית. הרי הפנים האיפור השיער והבגד מאפשרים לנו לראות את הדמות אותה רוצים שנראה על המסך.
היום אני משלבת הכל יחד. הידע והנסיון באיפור, איפור לעור בוגר, יכולות ההדרכה ואפילו הלבשה מאפשרת לנו יחד למצוא את ה power suit שלך. לבחור מה את רוצה לשדר. מה את בוחרת להוציא אל העולם.
השיחה שאנו מנהלות כדי שאוכל להבין אותך, את המסר שלך. מי את.
זה נכון לכל אישה תמיד. זה נכון במיוחד לנשים בעולם העסקים, הרושם הראשוני נקבע בשניות ספורות. מה את רוצה שיראו כשרואים אותך?




למעשה היום אני מלווה ומלמדת נשים, בעלות עסקים, נשים שעומדות מול קהל בכנסים מקצועיים ובהרצאות כיצד להראות את הטוב ביותר שבהן. כיצד ליצור תדמית עסקית מנצחת. כיצד להשתמש באיפור נכון ככלי נוסף. זה אפשרי בליווי צמוד וזה אפשרי בהדרכה אישית.



אני מאמינה שחלק מהכוח שלי כאישה הוא גם בבחירה מה אני רוצה לשדר לעולם, חלק מהעוצמה שלי הוא המראה שלי. זה יתרון שגורם לצד השני להעריך אותי יותר ולסמוך עלי יותר (גם אם אין כאן רציונל, וזו רק תחושה).

זוהי תמציתה של הנראות העסקית שלך. היא שזורה בד בבד בתחושה וביכולות שלך והיא כל כולה את. אז פשוט תהיי.


זה הזמן: show your success!

אם את עדיין לא חברה, ועדיין לא עוקבת אז הדף העסקי שלי בפייסבוק: https://www.facebook.com/ipurtalikatz




תגובה 1:

  1. במילה אחת, נפלא!
    במספר מילים, את כותבת נהדר, בעלת מקצוע ואומנית מהמעלה הראשונה.

    השבמחק