יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

פשוט תהיי


קראתי לו B.
לעסק שלי קוראים B. 
זה איננו מקרי, המשמעות היא פשוט תהיי. תהיי את.

אני מאמינה שהכל מתחיל מבפנים. כשאני יודעת מה עושה לי טוב קל לי מאוד להעביר את זה החוצה.
אנשים שמרגישים טוב עם עצמם מעבירים את הטוב הזה החוצה, חיוך מדבק, צחוק מדבק, שמחה היא תכונה מדבקת.
כשאני מרגישה טוב עם עצמי אני מצליחה יותר, גורפת שבחים ומחמאות, קל לי להראות את ההצלחה שלי כלפי חוץ.






מחקרים מוכיחים שהסביבה מגיבה למראה שלנו, אנחנו נותנים קרדיט לאנשים אותם אנו פוגשים בדרך בהסתמך על המראה שלהם, למעשה המסרים הבלתי מילוליים משפעים על התרשמותינו הרבה יותר מאשר המסר מילולי הנלווה אליהם בעיקר ברגעי ההיכרות הראשונים. 
כחלק מעבודתי עם נשות וגם עם אנשי עסקים, עם מנהלות ומנהלים אני מלמדת ונותנת כלים איך לשדר החוצה את המסר הנכון, כיצד ליצור תדמית אישית או עסקית המתאימה למי שאת, למי שאת רוצה להראות לעולם.
המקום הזה של הדגשת האני שלך כלפי חוץ נעשה מתוך הקשבה ולמידה, מי את? מה את רוצה לספר לעולם? עוד לפני שאמרת ולו מילה אחת.





האיפור עבורי הוא כלי של עוצמה. הוא מאפשר לי כאישה לצאת לעולם לבושה "בחליפת הכוח שלי" ללבוש את הדמות אותה אני מעונינת להראות. נשים חזקות, מכל גווני הקשת יכולות לצאת בגאון אל העולם. הן מצוינות בדיוק כמו שהן ועם זאת האיפור נותן להן משהו נוסף, עוצמה נוספת.





אני מאמינה שכשאת במיטבך, את מעבירה את האייכויות שלך לעולם, בין אם במקום אישי ובין אם במקום המקצועי. אני פוגשת אותך כדי לתת לך את הכלים להיות את במיטבך. כשאני מלמדת נשים איך להתאפר אני רוצה להשתלב בשגרת יומן. לתת להן כמה דקות לעצמן מבלי להתיחס אל האיפור כנטל. כאשר ההתאמה היא מדויקת זה קל ומהיר. 


את התמונות הנפלאות צילם אלדד מסטרו, שיודע להנציח במצלמתו את העוצמה והרכות גם יחד.
בתמונות:
נועה שגיא - הומאופתיה קלאסית
טלי סלונים-שפט - סטייליסטית אישית
מי זו מי לדעתכן?






תגובה 1:

  1. לאיפור יש כוח אדיר עבור כולן/ם. גם אני מרגישה הכי בטוחה שאני מתאפרת קלות ומרגישה יותר עצמי.

    השבמחק