יום שני, 19 במרץ 2012

בוקר של כיף!



החדשות הישנות הן שאת מוצרי השיער של לוריאל אני מאוד אוהבת,
אני אקדים ואומר שלשמחתי השיער שלי לא מאתגר במיוחד ואני בהחלט שייכת לקבוצת הבנות שחופפות ויוצאות מבלי להתעסק בו יותר מדי. אולי דווקא בגלל זה חשוב לי שהשמפו בו אני משתמשת יעשה את העבודה והשיער יראה טוב.

לאחרונה השיקו בלוריאל סדרת טיפוח שיער חדשה Elviv Arginine,

הארג'נין הוא אחד הרכיבים החיוניים ביותר לסיב השערה והכרחי לצמיחת השיער. ללא ארג'ינין השיער אינו צומח
ארג'ינין היא אחת מחומצות האמינו המרכזיות המצויות בסיב השערה ולכן הוא אחד הרכיבים החלבוניים ההכרחיים והחשובים ביותר בשיער. כאשר ריכוז הארג'ינין אינו מספיק, המנגנונים השולטים בהתפתחות התאים הנדרשים לצמיחת השיער אינם מובטחים, והשיער עשוי להחלש ולהפוך שביר יותר.

בסדרה החדשה שמפו, מרכך ומסכת הזנה, כולם מועשרים בארג'נין.



שימוש במוצרים בחודש האחרון בהחלט הוכיח את עצמו, השיער שלי נראה טוב, הוא מרגיש לי חזק ושביר פחות, השמפו מנקה היטב את השיער והמרכך והמסיכה (בהם אני משתמשת לסירוגין) אינם מכבידים על השיער ומותירים אותו רך, נעים מבריק ומריח נפלא.
אני מצרפת פה תמונה שלי מבוקר ההשקה לאחד דגימת המוצרים, ואת הסרטון המתלווה לסדרה בכיכובה של ג'ניפר לופז


תהנו

תגובה 1:

  1. הווו מעולה! מעולם לא היה לי שמץ על הסדרה הזו!
    מקווה שיהיו עלייה מבצעים בקרוב, ואז ארכוש.

    תודה רבה על הפוסט !

    השבמחק