יום רביעי, 22 בפברואר 2012

1 2 3 נסיון... או איך חיפשתי אתונות ומצאתי מלוכה


זוכרות את שאול המלך?
לאלה מכן שנרדמו בשיעור המסוים ההוא אספר רק ששאול הלך לחפש את האתונות האבודות של אביו ובסופו של דבר מצא את עצמו מלך. אז לא, אין כאן שיעור תנ"כ לצורך ההשכלה הכללית, אלא סיפור משעשע עם המלצה בצידו.

זה בדיוק מה שקרה לי. טוב, לא בדיוק, לאבא שלי לא אין אתונות ואני לא מלכה, אבל בכל זאת:
בשבוע שעבר יצאתי למסע בחנויות לחפש מייק אפ של חברה ספציפית  שבו השתמשתי המון בעיקר עבור לקוחותיי. אחרי חיפוש בכמה חנויות  בהן שמעתי שוב ושוב "חסר במלאי..." הבנתי שכנראה אאלץ  לרכוש מייקאפ אחר. וכך נחשפתי למוצר מעולה שספק אם הייתי מגלה בנסיבות אחרות:

מייק אפ  SKIN ILLUSION של קלרינס.


התנסות מקיפה העלתה מסקנה אחת – המוצר מדהים!!!

·         מבוסס על מינראלים ותמציות צמחים.
·          בעל אפקט הארה המעניק לחות לעור ומראה זוהר.
·          מוגדר כמתאים לכל סוגי העור
·         מדובר במייק אפ ה"יושב" על העור בקלילות ובאופן אחיד, אינו מכביד ונותן כיסוי בינוני.
·         המרקם הגמיש והמואר של העור נשמר לאורך זמן, והמראה נשמר רענן לאורך זמן.
·         יתרונות המרקם ותכונת ההארה מחמיאות במיוחד לבעלות עור רגיל עד יבש ומעולות כאשר מדובר בעור בוגר.
           אני מצאתי אותו מתאים פחות לעור שמנוני בו תכונת ההארה עלולה להפוך להברקה, שאינה מחמיאה .
·         יתרון נוסף למייק אפ הוא ניחוחו העדין והנעים (אמרנו שהוא מבוסס על תמציות צמחים לא?)
·         מקדם ההגנה  ברמת SPF 10.
לסיכום ממליצה בחום!

תגובה 1:

  1. אהבתי את המייקאפ המולך החדש אצלך, הוא על מה שכתבת להתנסותי אבל..עם הפיגמנטיציה שלי צריכה יותר מכיסוי בינוני (לפחות להרגשתי)

    השבמחק