יום שלישי, 10 באפריל 2012

בוקר אביבי, ריח של ים ואירוע שכל כולו יופי. מתחם pretty woman בנמל תל אביב.









כפי שכבר כתבתי, הבוקר הושקה חנות הקונספט pretty woman מבית המשביר לצרכן. הרעיון מזכיר את ה "ביוטי סיטי" של המתחרה - סופרפארם.


האירוע נפתח הבוקר, נכנסתי למתחם מרווח אם כי לא עצום (כן כן 4000 מ"ר נשמעים יותר ממה שהם מרגישים...), המחולק לתתי אזורים אשר מקלים מאוד על ההתמצאות. בתוך הפנינג היופי הזה ניתן למצוא מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה איפור טיפוח ובישום. כיאה לחנויות קונספט שכאלה יש גם מגוון הנחות ומבצעים (אם כי אילו אינם שונים בהרבה מהמבצעים בסניף המשביר הקרוב למקום מגוריכן).
חלקו השני של המתחם כלל אזורי פינוק למניקור ועיצוב שיער, ואפילו מתחם מנוחה המשקיף על כל האירוע ממעל.






אז במה זה שונה מכל חנות אחרת של המשביר?


עולם הבישום מתהדר בהשקה מחודשת של בשמי קנזו אשר חזרו אל מדפי ארצנו
וכן בשחקן חיזוק נחמד בשם "סנסוריום". מדובר במכשיר חביב אשר ממליץ על בשמים מתאים לאחר מענה על שאלון קצר. הייתי סקפטית מאוד כי לרוב ממליצים לי על בשמים שכלל אינם לטעמי, אך להפתעתי הרבה ההמלצות היו מצוינות ואפילו שקלתי לרכוש לי בושם חדש. (מחשבה שסילקתי במהירות כיוון שגורלם של רוב הבשמים שלי הוא מנוחת עולמים במגירה אפלה מבלי לראות אור יום...)






בחלק גדול של הדוכנים ישנן עמדות איפור המציעות את שירותן ללקוחות ועמדה מרכזית  בכדי להצטלם ולהנות מהתוצאה.


ואחרון חביב החידוש האמיתי באירוע הוא Eeshee cosmetics מותג הבית החדש של המשביר לצרכן המביא את בשורת הקוסמטיקה המותאמת אישית אל לקוחות המשביר.






למעשה מדובר בתהליך שלם פרי פיתוח של מדענים ישראלים (האחד דרמטולוג והשני מתמטיקאי) המאפשר ניתוח עור הפנים של הלקוחה ויצירת מוצרי טיפוח המתאימים לה באופן מושלם. לא עוד ניחוש ממגוון קיים אלא רקיחת מוצר טיפוח מושלם עבורי בשידור חי.
בפועל מדובר על 157 מליון אפשרויות שונות של תרכובות קרמים כך שכל לקוח מקבל מוצר ייחודי (אפילו שמו מודפס על המוצר).




לסיכום, לי היה כיף!  
אם אתן בעניין לכו ותהנו
ולסיום קישור לכתבה שעלתה היום בערוץ 2 על קוסמטיקה מותאמת אישית. אם תתאמצו תוכלו לראות גם אותי אי שם ברקע 


http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast/Article-1b196f90b189631018.htm



5 תגובות:

  1. נראה כמו אירוע ממש ממש כיפי !!!
    תמונות מקסימות :)

    השבמחק
  2. קונספט ברמה בינלאומית, אין ספק.

    השבמחק
  3. שלום, שמי הדר מחברת היח"צ שלום תל- אביב. אשמח ליצור איתך קשר עבור שת"פ עם הבלוג. המייל שלי – Hadar@shalomtelaviv.com . בברכה, הדר.

    השבמחק
  4. איך היו ההנחות שם ? משהו שווה במיוחד ?

    השבמחק