יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

ה makeup show הראשון שלי...

את סוף השבוע האחרון ביליתי בברלין

זו הייתה למעשה נסיעת "עבודה" - טוב על מי בעצם אני עובדת... נהניתי מכל שניה!!! ממש כמו שאני נהנית מהעבודה שלי ביום יום ובעצם הרבה יותר.
אלה היו יומיים נפלאים מלאים בהשראה צבעים מרקמים ואווירה שרק יצרו רעב גדול לעוד.

ערב ההשקה כמו ילדה בחנות צעצועים


נסענו ארבע חברות, כולנו מאפרות, לאירוע ה makeup show הראשון באירופה. האירוע מאורגן ע"י ה powder group ומהווה בית ליומיים של תצוגות איפור, כיתות אומן וסדנאות איפור הכוללות התנסות מעשית.
חלק בלתי נפרד מהאירוע הן חברות איפור שונות המציגות דוכני מכירה במהלך כל התצוגה, בינהן:
 inglot, Temptu, make up for ever   ו crown brush
בעצם מדובר בלונה פארק של איפור!

הצצה לדוכני המכירה


העושר ומגוון האפשרויות הרחב חייב אותי לבנות לוח זמנים ולקבל החלטה שאיננה פשוטה כלל: לאילו כיתות אומן אני רוצה להגיע? (כולן מה זה לא ברור?!?!?) ואיך משלבים את הסדנאות אליהן נרשמתי מבעוד מועד עם כיתות האומן המתקיימות במקביל
ובואו נהיה כנים גם לשופינג היה מקום של כבוד בכל האירוע...

זה למעשה פוסט ראשון מתוך סדרה... בהמשך צפוי גם ראיון מצולם עם שניים מאמני האיפור הקבועים של הקבוצה וכמובן עוד שפע של חוויות מנסיעה מדהימה!





2 תגובות:

  1. קראתי את המשפט הראשון וחשבתי לעצמי שאצל הרבה אנשים יש הפרדה ברורה בין עבודה לבין הנאה. אני לא חושבת שעבודה צריכה להיות קייטנה, אבל מבחינתי הנאה מהעבודה זו אחת הדרישות הכי חשובות ;)

    ממש אהבתי את התיאור "לונה פארק של איפור". זה נשמע מדהים ומטורף. אני לא יכולה לחכות לקרוא עוד

    השבמחק
  2. פוסט מעמיק ומרוכז יותר נכתב ברגעים אילו ממש :)

    השבמחק